fbq('track', 'Lead', { value: 0.00, currency: 'EUR' });

Brand Value Module

De Brand Value Module heeft als oogmerk om te komen tot eenduidigheid en consistentie in de communicatie naar de te bedienen markt.

Dit brengt de volgende voordelen met zich mee: een goede perceptie van het geboden product, een verhoogd onderscheidend vermogen ten opzichte van concurrenten, een heldere en consistente communicatie met de directe markt en andere belanghebbenden. Daarnaast levert het een verhoogde bewustwording op bij het team, dat daarmee beter in staat is dan voorheen om onderscheidend vermogen toe te voegen aan de communicatie, het product, en de organisatiestructuur.

De inhoud van de Branding Module:

– Stel de ideale markt en marktsegmentatie vast door middel van Customer Empathy Mapping;

– Selecteer je eigen brand archetype en definieer  de “rol” die je bedrijf op de markt gaat spelen;

– Bepaal je vijf merkwaarden die kenmerkend zijn en onderscheid je zo maximaal van andere aanbieders;

– Stel de merkbelofte en je brand promise vast.

Je gaat naar huis met een Brand Star, met daarin een exacte verwoording van “This is how WE do it”. Essentieel als basis voor een goede merkstrategie, bedrijfsstrategie, businessplan, groeiprognose, en marketing/communicatieplan. Lees ook onze blogpost over het belang van branding http://www.businessaccelerator.nl/marketing/branding-en-merkidentiteit-ook-voor-jouw-bedrijf/

De workshop wordt exclusief voor uw bedrijf georganiseerd en op uw kantoor of een daarvoor bestemde locatie gehouden.

Prijs losse module – €1.995,-

Opgeven? Stuur nu een e-mail naar workshops@businessaccelerator.nl om op korte termijn deze module voor uw bedrijf te boeken.